Tuesday 25 June 2013

Laman Web Drama/Movies Korea

Assalammualaikum dan Salam 1 Malaysia

Hari ni aku nak kongsikan laman web drama/movies Korea yang selalu aku lawati..



Ini website pertama yang akan aku cari untuk download drama KOrea..
website ni senang di guna... =)



yang ni senang jugak aku download..tapi ada beberapa drama yang aku x boleh download dekat website ni..huh! -.-'



Aku akan tengok drama/movie dekat sini..sini pon senang mendownload jugak.. =)


Youtube last laman web yang akan aku cari...
  

Aku baru jew tahu laman web ni..dia x boleh nak download...just tengok je boleh la..and 
aku banyak dapat feedback dia punya video HD punya... :)



Yang ni pon aku baru tahu..tapi x boleh download..tengok je boleh la.. ^_^



OK la..tu saje laman web yang aku tahu..kalau korang tahu mana2 laman web yang bagus2..
feedback kt aku..Thanks...

Cara mendownload

1. Tekan







Comments
6 Comments

6 nak tahu:

  1. salam hye., sy nk tnye la., website yg pertama tu (gooddrama) klu nk download kne byar ke? sdihnye., pdahal sy da jmpe drama korea yg sy nk., lme sgt2 sy cri link download drama ni., awk blh bntu sy x?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wasalam...sory..terlebih lambat sy reply..huhu :'( ... gooddrama tuh sng je nk download...awk just kena IDM.. tp slalu IDM kena byar kan?? awk cari yg IDM dah di Crack... :) http://bloggerbudakedit.blogspot.com/2012/09/cara-download-drama-korea.html

      Delete
  2. dah ke gooddrama. tapi nak download mcm mna? xde button apa2 pun. kalo nk watch on9 boleh. plis3. terdesak nk dunlod huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. gooddrama tuh sng je nk download...awk just kena IDM.. tp slalu IDM kena byar kan?? awk cari yg IDM dah di Crack... :) http://bloggerbudakedit.blogspot.com/2012/09/cara-download-drama-korea.html

      Delete
  3. hye nak tanya yang gooddrama tu kena bayar ye.. free xde ke?

    ReplyDelete