Friday 28 September 2012

Download Drama Korea...:)

Hello3...hehehe...;D...ops!!Assalammualaikum semua...sihat2 ka..??harap sihaT walafiat...aku dah lama x buat tutorialkan??heee...lepas ni aku buat k..banyak sangat aku nak share kat korang...tapi x da masa la...sebulan lebih aku akan berjumpa dengan EN.SPM!hoho..takut doe...heee..
                 Balik pada tajuk...aku ada download drama korea...dekat KIMCIDRAMAS.NET...but bila aku bukak balikkan...website tu macam dah x da...macam dah di removed...drama SECRET GARDEN aku baru download sampai episode 10...x habis lagi..geram betul aku!!aku baru habis download drama 49days, and The king 2Hearts..mysoju.com pon macam tu gak...bila la dorang nak perbetulkan balik ek??dah x sabar nak tengok drama secret garden ni..huhu..x pa la..sampai sini saje aku berceloteh...tata...:)))

0 nak tahu:

Post a Comment