Tuesday 19 March 2013

Henset Baru..hewhew

Assalammualaikum kawan2..

Sihat ke x??kalau x sihat pegi makan ubat..heheheh...dah lama aku x update status kan??rindu aku x??maafla...sibuk cari rezeki..hahahax...
OK!berbalik pada tajuk..setelah penat lelah aku cari duit..sampai turun berat badan aku..akhirnya aku dapat beli henset baru!!yeahh!!!seronok sangat beb!rasa kepuasan bila dapat beli barang yang kita nak guna duit sendiri...korang nak tahu aku guna ncet apa????nak tahu x???heheh...jeng jeng jeng...


Tada.....SAMSUNG GALAXY Y HELLO KITTY!!

Korang tahu x henset ni???mesti tahukan....hehehe...LIMITED EDITION punya..nasib baik aku sempat beli...huhu....nak tengok gambar aku bergaya dengan henset ni???nak x???
1
.
.
.
.
2
.
.
.
.
3
.
.
.
.

Comel kan kan kan ??

Sebelah tu sepupu aku..


ada sikit jew..hehehx...hope korang enjoy tengok muka aku yang cute miut tu..heheh..perasan sekejap k..
x pa la...bye2...


0 nak tahu:

Post a Comment