Saturday 24 January 2015

Sepupu kahwin..


Assalammualaikum...

Hai hai hai... waktu sekarang pukul 12:02 tengah malam...
sappa yang x tido lagi tuh...angkatr kaki cepat... renggangkn leher anda
untuk baca coretan mengarut saya... hehehehe 
OK la...back to the topic... sepupu aku dah kahwin...
dalam bulan 11.2014 cam tuh la... 
ok aku tahu... topic ni dah lama...yang tahun lepas punya,,,
but who care,,this is my blog...*ikut suka aku la nak post apa kan...
hahaha,,, saje nak cari gaduh pagi2 buta ni... :D

ok la... aku post gambar je la...
biar gambar je lah berbicara... acewah...  class kau jah ... hahah
jom2 cuci2 mata lekas,... 





aku dengan sepupu aku...saje try pakai tudung tu..puahahaha


dengan lakinya... :)





keluarga belah laki... parent diorang dah meninggal...tinggal adik
beradik je..





mak ayah sepupu aku..




mama aku pon nak bergambar jugak.. hahaha


keluarga belah perempuan..






DI SEBELAH PEREMPUAN


Aku dengan sepupu aku... FIFI NATASHA.. 


SELAMAT PENGANTIN BARU SYIRA,,:D


Three Princess... hahah


Kembar tak seiras... :D



Hahaha...sedap oo lauk sotong sambal dia... tok wan aku yang msakkan... :D







Dengan pengapit pengantin.. a.k.a sepupu aku.. 


$ orang lagi anak dara yang x kahwin lagi.. hakhakhak... 




Dari mata jatuh ke hati...puahahha,.,.,. saje buat gedik dua orang
sepupu aku nih... :D






Pengantin Baru...



ONE FAMILY... :)


Aku pandang belakang tuh....sebab kerusi 
pengantin jatuh... ahahahaha










Adik and kakak... 


Saje aku menyelit kat situ... hehehe


Anak teruna and bapak orang... hahaha




Terserlah kependekan aku di situ,. :( aeh aeh... silap3...
bukan pendek ok... cuma kecik je... hahah (ayat x nak terima kenyataan)







Dengan adik perempuan aku... 


Dengan mama... <3


Gelak sakan adik aku tuh... hahaha


My soul... <3


mama... <3




one day... Inshaallah... :)





sepupu dengan awexs nya... hehe









DI SEBELAH PIHAK LELAKI


Dengan sepupu nak pegi ambik pengantin kat butik jap,,, :)


Before that,,let me take a selfie first.. hehe








dengan mama...


Kak Nana,... :)


Aku suka tengok kak Nana... sebab kak Nana comel... hehe...


:P


Simple je baju untuk kenduri... :)















Actually... aku tak kenal pon sapa budak ni... haha...
tiba je dia manja dengan aku,.. :)




My eye bag getting worse,, :(







Cantik sepupu aku... :)
















Malu2 pulak... 


6 anak dara,... 1 anak teruna... :)










6 ank dara,... 1 bapak budak... hahha 


Berangan jadi model kereta jap... hehhe... :D




Ok semua... dah cuci mata?? ok x... hahaha...
Mata aku pon dah macam nak tercabut je ni,,
tunggu nak upload gambar...
dengan line internet pon menguji kesabaran aku lagi...
haish! sabar je la...
btw guys... sekarang ni dah pukul 1:20 a.m ...
masa untuk tidor wea,... jom2... see yaa.... Adios





0 nak tahu:

Post a Comment