Monday 12 August 2013

Selamat Hari Raya Aidilfitri! =)

Assalammualaikum dan Salam 1 Malaysia

helo2!Sealamat Hari Raya kepada semua rakyat yang beragama Islam...
aku harap x terlambat la nak ucap kan ??hahahah...
kalau apa2 mesti aku yang last kali wish kat blog ni..haish!!
apa2 pon...raya tahun ni memang x best bagi aku...sebab apa??
sebabnya duit raya dapat sikit!!huhuhuhu...
:Lagi dah besar lagi sikit dapat duit raya..
sedih we sedih!!! :'(

Dah la gambar satu family x da...geram betul aku..last2 aku ambik gambar aku sendiri..
gambar syok sendiri..huhuhuhu


Ha tengok la!!tema aku tahun ni warna biru..tengok mekap aku pon warna biru..eheheh..
Then raya kedua x keluar pegi mana pon..raya ketiga pon sama..
raya keempat baru aku hang out dengan kawan2 aku..huhu..

lai lai tengok =)


Syikin dengan balak dia :/


Hello!muka tengah lapar nasi ayam..nyam nyam!


With my cousin Suhaila


Nampak manja gitu!hewhew :D


Muka aku x boleh blah! -.-'




With my cousin Suhaile


Aku pakai la kasut tinggi mana pon..bila dalam gambar tetap nampak pendek..haish! -.-'




Mereka adalah Twin!






Kami BuddyZ kami x kan terpisah!


berbaju kuning + biru = Me!! =D

Habis sudah...thanks yew.. 


0 nak tahu:

Post a Comment