Thursday 26 September 2013

Rahsia saya...

Assalammualaikum dan Salam 1 Malaysia..

fuh fuh fuh!!gila berabuk blog aku..hahaha..almaklumla busy sikit sejak akhir akhir ni..hahaha..
korang apa khabar??sihat ke??kalau sihat..alhamdulillah...nak tengok gambar aku dulu...cuci2 mata sikit..hehehe





Hari ni aku nak kongsikan macam mana aku jaga muka aku..
sebab ada beberapa orang tanya aku..aku pakai produk apa??makan supplement apa??
soo..hari ni aku nak berkongsi sikit tips tips yang aku amalkan 
untuk kebersihan muka..

Untuk muka:


aku cuma pakai Collagen plus vita-E..produk ni dari Indonesia..harganya tersangat la murah...
dalam RM40.00 sahaja..murah kan??
Untuk yang muka berjerawat tu..aku syorkan..waktu pakai produk ni..
korang jangan pakai bedak..sebab ia akan menyumbatkan liang pori korang..
so kalau nak muka elok..ikutla cara aku ni..huhuhu 

Untuk dalaman:

Aku just amalkan K-colly+alfalfa dari shaklee+vita-C dari Shaklee+2Begorgeous...


K-colly Sweet 17


Alfalfa Complex


Vita-C


2Begorgeous

ha itu je la yang aku makan...tapi sekarang ni aku nak consume satu lagi..iaitu......

Pati Ibu Putih by Jannalawwa..


hahah..tu je la aku nak bg tu..dan itu sajela rahsia aku...
Terbongkar sudah...hahah ...

See ya... =D

0 nak tahu:

Post a Comment